söndag, juni 14, 2015

Resdags

Igår började vi med frukost på Espressohouse och sen jobbade jag en liten stund på kontoret och sen åkte vi och fixade pass till Elliott. Efter detta hade jag en packa och städa undan dag och på seneftermiddagen var vi på kalas och firade Emmi och Ebba som fyllt år. Det var jättefint väder, soligt och varmt. Så det lektes ute på gräset. Vi fick glasstårta och det var mumsigt!
Elliott är sugen på glassen
Vi stannade inte kvar på mat utan åkte hem och hade lite lördagsmys med film och chips.
Sen satte jag mig för att jobba. Gjorde även hyror till BoAktiv så jag var inte klar förrän rätt så sent.

Nu har jag packat allt - en tung väska på nästan 18 kg. Förstår inte hur jag lyckats med det, hehe. Hoppas att jag inte glömt något viktigt. Pass och biljett ska i alla fall vara med. Idag åker vi till Kreta. Så spännande! Elliott är nere och leker på gården, vi ska åka om ca en timme. Mot solen och värmen!!!

Inga kommentarer: