torsdag, maj 07, 2015

Hå hå ja ja

Här har jag fortfarande ont i magen, men var och jobbade igår och det gick bra.
När jag kom hem från jobbet så var Elliott ute och lekte på gården.
Gick över till Michael och vi lagade lammfärsbiffar med klyftpotatis, sparris och fetaostsås.
Kallade in Elliott och jag åt bara lite, första maten på två dagar ju.
Sen fick jag jätteont i magen och gick hem.
Satte mig i soffan och kollade på en film. Det släppte lite sen.

Idag är Elliott sjuk, kräkts och dålig i magen. Han berättade att han druckit vatten ur en pöl igår... så vi vet inte om det är det eller om han smittats av oss. Stackars Elliott.
Själv har jag ont i magen, så jobbar hemifrån idag. Trist trist tycker jag :-(.

Men då får man pigga upp sig med en film som någon lagt upp på Facebook.

Så coolt alltså!

Inga kommentarer: