tisdag, december 16, 2014

16:e december

Oj vad tiden går fort! Nu är det ju snart jul. Vi lämnade Elliott o Lenny på skolan i morse. Och på jobbet gick det himla bra, jag fick undan massor. Så det kändes fint.
Efter jobbet hämtade vi Elliott och Lenny och de lekte en stund hemma hos mig. När Lenny gått hem så satte jag på spagetti (Elliotts önskemål, vi skulle egentligen haft varmrökt lax men han var inte alls sugen på det så då kändes det onödigt att laga det om han ändå inte skulle äta upp det). Så det blev spagetti med halloumi, bacon och stekta cabanossikorvbitar. Michael kom över och åt med oss.

När jag just dukat undan så ringde det och vi hade missat att det var styrelsemöte idag, så vi skyndade ner och hade möte. Det varade 1,5 timme, Elliott satt snällt i rummet intill och spelade iPad under tiden. När mötet var klart hängde Annette och Lena med upp och hälsade på katterna :-D.
När de gått satte Elliott och jag oss och såg dagens julkalenderavsnitt innan vi gick och la oss. Jag somnade nästan före Elliott så trött jag var :-)

Jag är jättetrött och ska sova nu, har gosat med Mango som alltid vill vara i ansiktet när han gosar, gärna lägga tassen på munnen på mig och gnida in nosen mot min näsa. Hihi, så söt! Men lite ofräscht. Och nu när Mango gått så kommer Sweet och vill gosa. Mysgubbarna                                                                                                                     Nattinatti.

Och till min stora glädje har jag inte varit besvärad av lock för örat idag!

Inga kommentarer: