tisdag, juni 03, 2014

Kallt idag (95/100)

Igår var det varmt ute och idag var det kallt. Jag var inte klädd för kallt väder. Det var kallt på jobbet och jag frös. Men jag fick gjort mycket. Tog tåget hem och det var regnigt och kallt. Mina föräldrar hämtade både Elliott och Erik på förskolan idag och jag ringde och hörde så allt gått bra innan jag skulle in i husmöte här i kollektivet. Allt hade gått jättebra!

Mötet var ganska snabbt avklarat och sen åkte jag till mina föräldrar för att hämta barnen. De hade hur roligt som helst och lekte och pratade. De hade varit ute trots det lite tråkiga vädret. De hade haft väldigt roligt! Jag fick med mig Jansson som mamma gjort som jag kunde ha till lunch imorgon.
Men jag blev så sugen på den så jag åt upp den redan på kvällen :-D. Mycket god var den!

Eriks pappa mötte upp oss utanför deras hem och hämtade Erik. Väl hemma så gick Elliott och jag till Michaels lägenhet. Elliott skulle sova där i natt och Michael var inte hemma än (det var styrelsemöte efter husmötet idag - men det hoppade jag över). Så jag stannade tills Michael kom hem igen.

Såg en film här hemma nyss och nu ska jag nanna. Tog kalcium/magnesium igår kväll och sov ovanligt bra på natten. Så kanske det är effektivt? Har tagit ikväll med.

Det är mindre än två veckor kvar till Kreta. Ska kolla packningen i helgen :-D.

Inga kommentarer: