söndag, juni 01, 2014

En ledig söndag (93/100)

Jag och Elliott var uppe kl 07 och Elliott bygger lego. Jag läste ut min bok (bara några få sidor kvar). Jag kom just på att jag har matmöte och shopping med matlaget idag. Det var tur jag kom på det! Annars hade jag nog helt missat det :-D. Har inte skrivit upp det någonstans. Det är sista matveckan på ett tag, det är sommaruppehåll sen.

Nu ska jag göra mina ryggövningar och sen ska vi hitta på någon frukost att äta. Jag längtar till sol och värme, känner mig så frusen och kall. Nu är alla kalas över för denna gången.

Igår hämtade jag ett paket på Ica. Jag hade glömt bort att jag beställt, det känns som att det var månader sen jag gjorde den beställningen. Dåligt var att storlekarna var för stora, de måste ha ovanligt stora storlekar. Bra var att det var en bikinibh i paketet, så då har jag det klart. Det var en av få saker jag behövde fixa innan resan.

Nu ska jag ta och träna lite!

Inga kommentarer: