onsdag, maj 14, 2014

onsdag (75/100)

Idag vaknade vi tidigt Elliott och jag. Efter att ha lämnat Elliott på förskolan fick jag skjuts till jobbet och där hade jag fullt upp hela dagen. På lunchen testade jag ett nytt ställe på Davidhallsgatan, Eve. De har sallader och juicer/smoothies. Jag tog en quinoa sallad och man fick välja 4 ingredienser till. Det var faktiskt överraskande gott. Sen satt jag i möte hela eftermiddagen. Var sjukt sugen på kakor och godis hela dagen. Det är jag fortfarande :-D.

Tog tåg/buss hem. Michael hade hämtat Elliott och när jag kom hem kom Elliott över till mig. Ida kom också och vi gick ner i matsalen. Idag var det ugnsbakad lax med citron, potatis, romsås och ärtor. Det var mumsigt! Elliott, Ida och en tjej till åkte sparkcykel där ute efter middagen. Sen var Ida och Elliott hos mig. Michael tittade förbi och vi skrev ut Elliotts kalaskort. När det var klart och vi planerat lite inför kalaset så gick Michael hem och en stund senare följde Elliott och jag Ida hem till sig. Nu sover sötnosen sött i sin säng. Jag är jättetrött och tänker lägga mig nu också.

Inga kommentarer: