lördag, maj 17, 2014

Inga kossor men bokföring (78/100)

Här var några roliga bilder tyckte jag :-)

Idag har det varit en lugn dag. Elliott o jag var uppe tidigt och duschade, sen spelade vi lite wii i trevlig anda (dvs ingen liten som blev sur över att förlora). Vi åt frukost med Michael här hemma och när Michael gått hem till sitt förberedde Elliott och jag oss för att gå på kosläpp. Men när vi skulle gå så ville Elliott absolut inte längre, han ville vara hemma. Så det blev inget med det. Han gick över till Michael och jag bokförde kollektivbokföringen istället.

Det var så fint väder idag men jag var inne hela dagen. Michael och Elliott cyklade in till Limhamn och köpte en cykel + hjälm till Elliott. Jag pratade med mamma i telefon och Pelle ringde också och först var det på G att vi skulle till Klagshamn och fira Mynta o Elliott men så kunde inte alla så det blev inställt nästan lika snabbt som det blev föreslaget :-). Vi ska försöka hitta en annan dag i det tighta schemat för alla inblandade.

En väldigt glad Elliott kom tillbaka och visade stolt upp cykel och egna cykelnycklar. Jag fakturerade hyror och var klar först på eftermiddagen. Elliott byggde lego i sitt rum under tiden.
Elliott och jag cyklade och hämtade pizza. Vi åt pizzan hos Michael och min var ovanligt god. Sen tittade vi på "Draktämjaren" hos mig.

Inga kommentarer: