lördag, maj 03, 2014

Dagens utflykt

I förmiddags satte jag mig och såg en film. Det var nice! När jag sett den kom Elliott över. Någon timme senare gjorde vi en liten utflykt till en lekplats i Tygelsjö. Det var vääääldigt kallt! Blåste isande vindar. Men jag var väl påpälsad med både dubbla byxor och dunjacka så det gick bra :-D. Skulle haft öronskydd också, fick ont i öronen av blåsten. Men annars var det trevligt! Elliott lekte och hade kul.




Efteråt tänkte vi fika på Espresso House men alla saker vi skulle fika på var slut... så vi gick till foodcourten istället. Jag tog sushi. Sen tyckte jag inte att jag mådde så bra. Men men. När jag kom hem så betalade jag resan till Kreta. Skoj!!! Kollade i bloggen på förra gången jag var där.

Vi köpte pizza till middag då lammsteken som vi hade tänkt äta kändes slösig idag när jag inte mådde 100. Inte för att pizza gjorde att jag mådde så mycket bättre precis... Nu på kvällen har vi tittat på Fem myror. Elliott kan dem utantill. Hehe. Nu ska jag kolla en film. Väldigt skönt att ha haft en riktig hemmadag idag med! Inget inbokat. Det får jag se till att ha lite oftare!

Inga kommentarer: