torsdag, april 17, 2014

Skärtorsdag (48/100)

Idag var det halvdag på jobbet, jag jobbade till halv två ungefär och sen åkte vi och hämtade Elliott på förskolan. Han var målad som hund med massa morrhår. Fint! :-)

Verkar som Elliott hittat en ny kompis här i huset. Idag kom Ida och knackade på igen. Och de har spelat wii och sen var vi och åt hos Michael och de stannade kvar och byggde lego. Nu kom de precis infarande och skulle visa att Elliott var Batman och hon hade en delfinfigur med sig som hon ville visa. Gulligt! Sen sprang de tillbaka till Michael igen och lekte där hela kvällen.

Själv unnade jag mig en tv-stund med Glee och en kopp te. Första pausen på länge känns det som.
Köpte spirulina-te på Emporia häromdagen och det är himla gott.
Saknar dock Oscar, finaste vovven. Michael hämtade urnan med askan idag.
Vi har tänkt att vi ska sprida ut den på Ribban, Oscars favoritspringställe.

På kvällen var jag på det nya stället jag hittat (de som har meditationer mm) och fick lite intressanta budskap :-). Och det var fika och annat och jag kom inte hem förrän det var dags att gå och nanna faktiskt.

Inga kommentarer: