onsdag, mars 26, 2014

Lovely! (26/100)

Jag är så tacksam över att ha ett jobb där jag kan spela musik hela dagarna! Det gör mig så mycket mer arbetsmotiverad och inspirerad. Precis som jag när jag var yngre och pluggade alltid hade musik på under tiden... Det är så himla bra alltså!

Och jag är tacksam att det finns så många människor som spelar musik och gör skivor som jag kan få ta del av och njuta av alltså.

Så här fint inbäddad var Ernst när jag kom till kontorsrummet i morse :-)
Oscar vill bli upplyft i stolen... säger inget, bara står och väntar :-D



2 kommentarer:

mossfolk sa...

Haha, men hur skön är inte Ernst där i fåtöljen på den nedre bilden!
Kan Oscar inte hoppa upp själv?

Kattalena sa...

Hihi, ja, han har en härlig stil, Ernst :-D.
Jo, Oscar kan hoppa upp själv, men verkar ha lite ont ibland (ryggen). Jag vet faktiskt inte, men om han har ont så är det ju bäst att lyfta upp honom och gör man det så lägger han sig. Eller så är han bara lite knäpp ;-).