torsdag, februari 13, 2014

Trött!

Oj oj oj vad jag är trött idag, helt galet. Sov ändå OK i natt förutom att jag hade lite feberkänsla och låg och frös en massa. Har helt klart fått en förkylning som ligger och stör men med "First defence" som jag köpte i London så verkar den motas bort faktiskt! Sen är jag inte pigg för det och känner mig något risig. Men ändå, om jag slipper en dunderförkylning är det ju värt hur mycket som helst! Dricker lite vitaminer och har tagit alvedon för att kanske känna mig lite bättre nu.

Idag tänkte jag inte jobba så länge, kanske till halv tre ungefär. Sen tänkte jag hämta Elliott så vi kan ha en lugn eftermiddag/kväll. Det kan vi behöva, tror jag.

Behöver städa undan i lägenheten också, det är så himla stökigt! Jag är alltså den stökiga. Michaels lägenhet är städad och fin, inte mycket som ligger på fel plats där inte, hehe. I min är det saker överallt...

Idag ska äntligen bilen bli tvättad, in- och utvändigt. En groupon deal. Hoppas den blir riktigt fin (speciellt inuti :-D).

Nä nu ska jag jobba vidare...

Inga kommentarer: