lördag, december 21, 2013

Trött

En timmes sömn blev det i natt, detta med redan ackumulerad sömnbrist har gjort mig något trött idag… Elliott var uppe 06.30 och då mådde han dåligt en gång till. Jag har ont i magen och känner mig som en dålig mamma för att jag tycker det är så jobbigt med kräk. Elliott är hur duktig som helst, han tycker inte om det men gör ingen stor affär av det heller. Och Michael är väldigt cool.

Jag har packat en massa papperskassar med grejor + några lådor. Ska åka iväg med det till lägenheten sen. Michael stannar hemma med Elliott. Jag tänkte ta och måla i Michaels lägenhet nu på förmiddagen, har ju vanan inne sen min egen och jag gör nog mer nytta där än här hemma. Tvättmaskinen går för fullt, snart är allt tvättat, så vi kan bädda om. Men en otvättbar madrass går nog inte att rädda.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå till Ica och köpa lite snällmat till Elliott. Sen bär det iväg till lägenheten.

Inga kommentarer: