lördag, november 23, 2013

Leos och stulen mobil

I morse var jag så otroligt trött i kroppen när jag vaknade och orkade knappt stiga upp. Drog mig till kl 08 (Michael och Elliott gick upp 06.15). Vi åt frukost och sen åkte Elliott och jag och Helene till Leos lekland. Elliott hade jätteroligt och hur mycket energi som helst. Det var skoj! Vi fikade också såklart.
När vi kört därifrån och jag skulle kolla en grej på mobilen så upptäckte jag att jag inte hade någon mobil. Suck!!! Den måste ha trillat ur. Elliott och jag åkte tillbaka men de hade inte fått in någon och jag letade där vi hade varit men där var den inte heller. Vi lämnade info i kassan ifall den skulle lämnas in. 

När vi kom hem kollade vi på icloud och då visade det sig att mobilen blivit avstängd. Det var massor av batteri kvar så det måste ha varit någon som stängt av den, alltså har någon tagit den. BUHUU!!! Men ingen kan komma åt något för den är helt spärrad, så det är ju skönt att veta. Men alla mina filmer som jag inte har lagt in på datorn än…. buhuu… Dem vill jag ju verkligen ha. Har tydligen inte synkat telefonen på ett tag heller. Jaja, får ta tag i det på måndag.

Efter att ha varit lite frustrerad på mig själv där för att ha blivit av med mobilen (tror dock att det är första gången och det är ju lite av ett rekord för mig :-D) så gick jag till affären. Och sen åt vi middag. Lammstek, sparris, sås och potatisgratäng. Gott gott! Sen blev jag så trött att jag i stort sett somnade i soffan. Det kändes som att klockan var åtta på kvällen. Men när jag frågade Michael vad klockan var så var hon bara kvart över fem! Hehe. 

Snart ska vi ha lite kvälls-snacks och titta på TV. Av förklarliga skäl har jag inga bilder idag. Mobiltappet kanske iofs kan få mig att använda riktiga kameran nu då :-)

Inga kommentarer: