onsdag, augusti 28, 2013

Sista ledigheten

Ja, det var ju lite dumt att jag skulle bli förkyld de här sista tre lediga dagarna som dessutom bjudit på väldigt fint väder. Jag har inte orkat göra någonting. Vilket jag iofs inte hade tänkt heller. Jag hade mest planerat att ta det lugnt. Så det var ju bra på sitt sätt. Igår satt jag mest och tittade på TV. Såg två filmer, ingen av dem speciellt bra :-). Någon som har tips på bra film att se?

Hämtade Elliott tidigt och vi la ut ett pussel på 350 bitar som jag köpt i Ullared, det var jättekul! Önskar att jag hade köpt fler. Det är perfekt storlek och lätt nog för Elliott också. Så det var toppen!

Vi har haft Utter här i natt. Han är så himla söt. Jag gick kvällsrundan med Oscar och Utter igår.
Det var så fint på himlen så vi gick ner till stranden.
Sötvovvarna (suddig Oscar men Utter är i alla fall hyfsat skarp)

Himlen
Idag vaknade jag med megaont i bihålan/huvudet. Men jag har sköljt med saltlösning och tagit treo så nu känns det mycket bättre! Hoppas att det håller i sig.

Imorgon är det jobb igen. Det känns alldeles för snart, hehe. Men det blir lite mjukstart, vi ska ut och handla till fredagens kräftskiva på eftermiddagen. Skoj!

Inga kommentarer: