måndag, augusti 26, 2013

Hem från Sthlm och så en förkyld filmdag


I söndags var det dags att ta förväl av Stockholm, Gittan och katterna. Men innan dess hann vi köpa lite goda ostar och äta sushi på nya favoritstället.
Jag passade också på att ta lite bilder av de fina katterna. Flick-katten hittade jag inte men de tre pojkarna ställde upp som fotomodeller.
Sir Toby



Charlie


Truls
Vi tog flyget hem kl 17 och blev hämtade av Michael och Elliott. Mamma hoppade av hemma hos sig och vi gick in och sa hej till pappa. Elliott fick supergoda hallon och krusbär med sig hem. Väl hemma var det nästan läggdags och jag nattade sötnosen som var väldigt trött men ändå hade lite svårt att somna och mycket att berätta. Han ville gärna till Stockholm igen sa han :-D 


Själv sov jag inte mycket natten till idag pga eländesförkylningen. Jag var så täppt i näsan och snorade så mycket så det gick inte att sova. Fast jag tog nässpray (som jag förövrigt just hade lyckats vänja mig av med) så blev jag täppt igen två sekunder efter, typ. Kändes det som i alla fall.
Så jag var trött och seg idag. Som tur var kunde jag ligga i soffan större delen av dagen. Såg en jättebra film "The notebook" (Ryan Gosling är lite av en favorit), det var dock en väldigt sorglig film och jag bölade stup i kvarten. Sen såg jag en film som jag inte minns namnet på men som också var helt OK.

Jag kände mig inte så förkyld på dagen men det blev mer framåt kvällen. Elliott hade blivit biten på dagis. Så himla trist :-(. Och vi hade Elliotts kompis här efter dagis och det gick bra. Men nu har jag himla ont i huvudet/bihålorna och får nog gå och lägga mig meddetsamma. Blääää för förkylningar. Jag tycker definitivt inte om dem.

Inga kommentarer: