onsdag, april 24, 2013

Banne mig om inte...

... det har blivit lite bättre i halsen idag.

Igår lunchade jag med Lars en kollega från när jag jobbade på bio. Det var trevligt! Vi var på fiskrökeriet och jag åt en "dansk smörgås".
Spätta på bröd
Jag jobbade lite längre igår, Oscar var med mig. Han var inte så glad över detta. Sista timmen meddelade han tydligt att det var dags att gå hem. Han hoppade upp på mig, skällde och pep lite omvartannat. Skrutthunden :-).

När vi kom hem lagade vi spagetti carbonara och det var ovanligt gott! Elliott åt hur mycket som helst och det gjorde vi andra också :-D. Elliott var trött redan kl 20 så då gick vi och la oss, han och jag och jag läste bok för honom för första gången sen mitt halsonda började. Det värkte lite efteråt men inte alls som de andra dagarn :-)

Efter nattningen såg Michael och jag ett avsnitt Vampire Diaries. Sen var det läggdags, gick och la mig strax efter 22.

Inga kommentarer: