torsdag, februari 21, 2013

Glamourmys och annat

Igår fick jag himla mycket gjort på jobbet. Det kändes fint, speciellt som jag skulle gå lite tidigare idag.
Kl 16 packade jag ihop och åkte hem till Åsa. Gick in om ostaffären och köpte med marmelad och lakrits till Åsa. Då frågade hon i affären om jag skulle hem till min kollega, hihi. Hon vet snart allt om oss. När jag kom hem till Åsa hade hon dukat upp bästa ostfikan till oss.
Mmmmm! 
Det var så himla gott och jag åt mig alldeles väldigt mätt :-). För mätt för att orka träna så länge på deras Crosstrainer. Men bra var den! 6 min räckte för att jag skulle bli helt slut och pulsen bli hög. Så det är nog ett perfekt träningsredskap. För jag vill gärna få upp konditionen och blodcirkulationen.

Debbie hade ont i tassen så hon fick vara med oss i soffan medan vi kollade på Glamour - första avsnitten. Så himla kul att se det från början alltså. Förr i tiden såg vi Glamour tillsammans, hade Glamourdagar. Nu var det flera år sen! Mitt i allt tittade vi på ett nytt avsnitt också. Det går ju fortfarande! Efter typ 25 år! Galet!

När vi hade ätit upp de goda ostarna så fick de andra vovvarna också komma och mysa i soffan!
Jätteskoj med en Glamoureftermiddag/kväll! Det får vi göra om snart :-D.

På hemvägen åkte jag in om mina föräldrar, pappa hade glömt lyset på på bilen så batteriet hade laddat ur. Det fixade vi snabbt med några startkablar, så bilen gick igång igen.
Mamma hade köpt dockskåpsmöbler på Netto, så dem fick jag med mig hem. Elliott blev väldigt glad över dem, det var bla en toastol, mycket spännande :-D.

När jag kom hem hade jag sån tur att Elliott inte hade somnat än. Han hade saknat mig (och jag honom) så jag tog över nattningen från Michael. Elliott berättade en massa och så sjöng vi lite och han är bara världens gosigaste!

Inga kommentarer: