Jag lyckades läsa 19 böcker detta år.
En dag - David Nicholls
Fundra - Marie Ek Lipanovska
Nattfåk - Johan Theorin
Konsten att tala med en änkling - Jonathan Tropper
Alfahannen - Katarina Wennstam
Cirkeln - Mats Strandberg & Sara B Elfgren
Helgonet - Carin Gerhardsen
Hungerspelen - Suzanne Collins
Fatta Eld - Suzanne Collins
Revolt - Suzanne Collins
Systerskap - Katerina Janouch
Hittebarnet - Katerina Janouch
Tigerkvinnan - Katerina Janouch
Din kompetenta familj - Jesper Juul
På grund av Leon - Jenny Leeb
Den femte årstiden - Mons Kallentoft
Nu vill jag sjunga dig milda sånger - Linda Olsson
Bittrare än döden - Grebe/Träff
Baddaren - Emma Hamberg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar