fredag, oktober 19, 2012

Fredag

Puh, idag är jag inte mycket att hänga i julgranen inte... Så himla trött i kroppen, framförallt i brösttrakten. Andfådd och har ont i luftrören.
Michael och jag har just ätit lunch (på kinabuffén) och det smakade typ ingenting. För all min smak är borta sen tre dagar tillbaka. :-(

Igår hängde Åsa med mig hem och hälsade på! Det var kul! Elliott var inte blyg utan var med hela tiden. Vi mumsade på ostar & salami, synd bara att jag tappat smaken...  Elliotts favorit var mild Chevrette. "Mmmm så god, jag vill äta upp hela osten", sa han :-D. Jag gillade havtornsmarmeladen, den kände jag en lätt syrlig smak av. Undrar hur den smakar när man har smak? Ska bli spännande att prova sen.

Elliott ville visa Åsa sitt rum :-). Vi beundrade hans dockskåp och så.
Sen skjutsade vi Åsa hem. Elliott hade varit hemma hela dagen med Michael, för i morse var han lite varm och sa att han kände sig trött och inte orkade vara på förskolan. Och framåt kvällen var han lite ynklig och lite ledsen.

Idag ville han gå så nu är han där. Mina föräldrar hämtar honom tidigt, det känns bra!

Själv måste jag få klart lönerna idag. Jag har inte börjat än... Hoppas jag hinner med det!

Det är i alla fall skönt att det är fredag! Behöver nog vila ordentligt i helgen.

Inga kommentarer: