onsdag, oktober 10, 2012

En finfin onsdag!

Idag var jag trött när jag vaknade och i natt var ett återkommande tema i mina drömmar att jag var så trött så trött att jag knappt kunde hålla mig vaken :-). Undrar vad de drömmarna vill säga? Hehe.
 På förmiddagen var jag på kinesisk fotmassage. Den är så sjukt bra!

På lunchen gick Michael och jag till kinabuffén. Den är nästan bättre än Rosegarden.
lite från buffén
När vi kom tillbaka var Åsa och Christina på kontoret med sina fina små bebisar! Och de hade med sig kakor och bullar att fika på :-)

 Efter jobbet var mamma och jag på Grappa och åt mumsmumsiga tilltugg!
lite mumsmums
Sen var vi på bio och såg "Äta, sova, dö". Den var jättebra! 


Vi gick förbi uteserveringarna på Lilla Torg 
Det var en himla trevlig kväll!

När jag kom hem gick jag ut en runda med Oscar. Tittade på alla stjärnor, det var väldigt stjärnklart. Och med den superhäftiga appen Sky View får man ju veta alla stjärnbilder, planeter och annat som snurrar runt i rymden. Så himla coolt!

Min lille påg sover och jag längtar efter att få träffa honom imorgon, eller i natt om han skulle vakna till :-).

Inga kommentarer: