torsdag, september 13, 2012

Städdag, förkylning och magont

Idag är det fysiskt sett ingen höjdardag. Ont i halsen, huvudet, trött och ont i magen. Det gör ont i min stackars mage mest hela tiden, uppe vid revbenen. Väldigt irriterande. Men det går väl över får jag hoppas.

Det var sista dagen för skatterevisionen idag och en av våra verifikationspärmar var helt borta. Just den de ville titta i. Som vi letat efter den! Tack och lov hittade jag pärmen idag. Puh!!! En sån lättnad! Vi hade råkat skriva fel år på den, det var därför vi inte hittade den innan. Hehe. Jag var ganska upptagen av dem hela förmiddagen. Sen bokade jag så snabbt jag kunde till månadsbokslutet och när det var nästan klart så påbörjade vi projekt rensa kontoret från skräp.

Sjukt mycket saker som ska till tippen, det här är bara en del av allt...
Imorgon har vi beställt skåpbil 8-12. Hoppas att vi får plats med allt och att vi hinner. Jag får ladda med lite "Gerimax" så jag är pigg :-D. Hoppas hinna boka lite mer på eftermiddagen sen.

Inga kommentarer: