torsdag, maj 31, 2012

Fullmatad dag

Idag var jag på jobbet redan kl 07 och jobbade på så effektivt jag kunde. Hann inte ta ngn lunch tyckte jag så jag tog en nudelsoppa som jag hade ståendes. Den var hur äcklig som helst. Usch. Åt en del av den ändå. Rusade iväg till dagis strax efter 14. De hade vernissage. Michael jobbade hemifrån men hämtade upp mig på vägen. Mina föräldrar kom också till dagiset. Alla barnen sjöng flera sånger för oss och sen dansade de också! Mycket roligt att lyssna och titta på :-D. Sen var det fika med en massa hembakade bullar och kakor! Även barnen hade varit med och bakat. Jättegott. Vi hann inte fika så länge för sen var det simskola. Det är så kul med dagis öppet hus tycker jag!

Mina föräldrar följde med till simkursen och tittade på. Det var kul som vanligt och Elliott var jätteduktig!!! Och han hade jättekul precis som jag :-D. Det är verkligen en så bra simfröken.
Efteråt ville Elliott åka med mina föräldar hem. Så det fick han såklart!

Jag åkte hem och jobbade. Fick undan en hel del faktiskt! Michael var på föräldramöte på dagis och när han kom hem så åkte vi till mina föräldrar. Där var moster Annika också. Trevligt! Fikade på ostar, bröd och rökt korv. Elliott fick en jättefin tröja av mamma. I många fina färger och med flodhästar på.
På hemvägen somnade Elliott i bilen. Michael och jag la oss tidigt för ovanlighets skull.

Inga kommentarer: