måndag, februari 13, 2012

Tacksam!

Vad skulle vi göra utan mina föräldrar? Sötaste mamma ringde imorse och undrade om vi behövde hjälp med Elliott idag. Han hade feber igår så han får inte vara på dagis. Och Michael är helt utslagen och orkar knappt ens prata... tur att han ska till doktorn idag. Tror han har halsfluss eller nåt. Jättesynd om honom :-(.

Mamma ringde när jag precis varit på jobbet. Handlade frukost till jobbets måndagsmöte och hämtade lite grejor att jobba hemifrån med. Ernst som vi passar var redan där så jag tog med honom hem :-). Jag trodde kanske inte att vi skulle behöva någon passning av Elliott idag. Men eftersom Michael var helt utslagen och Elliott såklart vill ha lite uppmärksamhet från någon så gick det inte så bra att jobba med honom hemma :-). Så nu är han hos mina föräldrar sötnosen. Och vi är dem evigt tacksamma!

Själv försöker jag jobba och jobba så jag kommer undan med allt. Ifall jag nu själv också skulle bli sjuk. Det är ju inte helt osannolikt, med tanke på att jag har ont i halsen och känner mig tung i huvudet idag. Men jag håller tummarna!

Inga kommentarer: