söndag, februari 12, 2012

Söndagstråk och kul

Här är det sjukstuga hemma. Michael däckad med feber, ont i halsen, värk i kroppen osv. Elliott med feber, dock hyfsat pigg och väldigt glad :-). Vi fick ställa in träff med Catta, Magnus och Nea samt kvällens meditationsträff. Men jag kom iväg och fick träffat Helene en stund i alla fall i förmiddags. Vi gjorde en meditation som var jättebra och sen pratade vi som vanligt om allt möjligt :-). Det var kul!

Sen har jag lagat middag, varit ute med Oscar och gjort våfflor till mig och Elliott. Michael mådde för dåligt för att vara med och fika. Jag säger då det. Tycker att han varit sjuk nog för lång tid framöver.

Vi som trodde att det äntligen var vattenkoppor som Elliott fått, det var det nog inte... det var något annat konstigt... Nu håller jag tummar och tår för att själv inte bli smittad och för att mina föräldrar som varit med Elliott så mycket inte heller får det!

Nu är klockan redan sju på kvällen och jag ska gå och spela spel med Elliott, det blir nog Alfapet, fast på Elliotts sätt :-). Världens goaste lille påg!!!


Inga kommentarer: