måndag, oktober 24, 2011

Grattis!!!

Idag fyller Michael år. Hipp hipp hurra!!!

Tanken var att han skulle firas med lite SPA och floating så här på förmiddagen. Men så blir lillskrutten sjuk på natten med hög feber (och ingen av oss har sovit många timmar) så det blir inget med det... Så synd :-(. Tror jag kanske sovit 2 timmar eller nåt.

Till min stora glädje fick jag avboka SPA paketet trots att det var mindre än 24 timmar så att vi kan ta det en annan gång istället. Så bra!

Nåväl. Alvedon och så har hjälpt så Elliott har ingen feber nu och är pigg och glad. Får se när värktabletterna slutat verka hur han mår då. Och Michael har fått sova lite nu på morgonen.

Elliott vaknade vid 06 trots att han sovit så dåligt så vi fick stiga upp då han och jag :-)
Skönt att han är en liten glader i alla fall :-D

Nu ska jag fixa ihop lite frukostmys till oss allihop och hoppas på en bra födelsedag för Michael trots den mindre lyckade starten... 

Inga kommentarer: