torsdag, oktober 27, 2011

Förkylt för vissa

Det blev ett bra födelsedagsfirande för Michael trots den lite dåliga starten :-)
Elliott var hos mina föräldrar från kl 11 och Michael och jag åkte till Köpenhamn. Vi gick runt och tittade i en annan del av stan än vi brukar och vi åt mumsig lunch på ett favoritställe.

Min tapas tallrik :-)
På hemvägen gick vi in om IKEA och köpte en ram till vår fototavla på Oscar (100x70). Blev bra! Sen åkte vi hem och slappade i soffan en liten stund medan vi väntade på Middagsfrids varor. När de hade kommit så åkte vi hem till mina föräldrar och köpte lite thaimat. Elliott hade varit pigg och glad trots förkylningen :-).

Michael var risig tisdags också och Elliott fick också hålla sig hemma. Jag hade oljekurs på kvällen, hann hem om och säga hej till familjen innan jag åkte iväg igen. Det var himla kul med målningen. I love it!

I går var jag hos sjukgymnasten som lyckades knäppa loss någon spänd grej i ryggen och nacken är nästan bra också. Fast det gör ont när man varit där, i två dagar ungefär. Som mjölksyra i rygg och nacke.
Var ute med busvovven på lunchen
Jag jobbade till kl 18.
Den tokiga hunden tyckte verkligen att det var dags att åka hem. Han var sååååå hungrig...
Michael hade lagat middag så vi åt allihop och sen försökte jag jobba hemma medan Elliott satt bredvid och skrev bokstäver. Sötnosen! Skönt att vara hemma och kunna vara med honom trots jobbandet. Men det blev lite ofokuserat, hehe. Efter att jag nattat honom så såg vi ett avsnitt Grey's och sen jobbade jag ett tag till. Michael hostade så mycket så jag gick ut och sov i soffan halva natten, sen gick jag och la mig i Elliotts rum när han gått in till Michael. Har sovit sådär.

Idag är Elliott på dagis, Michael är hemma förkyld fortfarande och själv är jag trött och har ont mellan skulderbladen. Känner mig seg och är lite rädd att jag kanske håller på att bli förkyld för det spänner i bihålorna också. Jag har absolut inte tid med något sådant! Så vi får hoppas att det går över med lite treo och nässpray :-D

Inga kommentarer: