torsdag, september 22, 2011

Segt och så

Det gick bra med latten igår. Så det var ju bra! Kan kanske lyxa till det med latte en gång i veckan eller så nu då :-)

Annars är det otroligt segt idag. Jag är spänd i nacken och axlarna och har ont i huvudet. Nu har jag varit hos sjukgymnast också och fått akupunktur i ena muskeln så det känns att den har slappnat av. Han sa till mig att jag måste motionera för att bli av med stressen och spänningarna. Så jag ska försöka vara ute och gå en timme någon gång i veckan. Gå och så efter 15 min springa allt jag orkar så jag blir svettig och får upp flås, sen gå 15 min igen osv. Det är det absolut bästa för mig tydligen. Så jag får försöka ta tag i det. Får väl försöka få in det på kvällen och ta med mig Oscar på en springtur. Nästa gång jag ska till sjukgymnasten ska jag träna där eftersom jag verkar ha svårt att klämma in det på egen hand. Det säger ju egentligen sig själv att det inte kan vara nyttigt att sitta så mycket som jag gör. Hela dagarna, hela kvällarna. Det är inte mycket jag rör på mig...

Jaja, nu får jag försöka jobba undan lite mer. Det är snart årsbokslut...
Imorgon ska jag ha semester för då är dagis stängt. Skönt! :-)

Inga kommentarer: