tisdag, augusti 02, 2011

Söndag och måndag

Nu har det varit fint väder i flera dagar! Himla skönt ju.

På söndagskvällen gick vi allihop en kvällsrunda med Oscar.



Det är så himla fint och skönt att gå ut och gå häromkring!


När vi kom hem igen så hjälpte Elliott mig att rensa ogräs på framsidan.
I måndags började Michael jobba. Just när vädret blivit så fint...

Elliott och jag gick till ICA för att panta lite flaskor.
Min finaste Elliott hjälpte till att bära dit alla flaskorna.


Och sen pantade han dem också :-)

Lite senare kom mina föräldrar hit på cykel och vi cyklade till Sibbarp för att bada. Det var soligt och varmt när vi började cykla. Vi tog en lång men fin väg dit, cyklade uppför och sen ner under Öresundsbron och så upp igen och fram till Campingen. Just när vi kommit fram började regnet ösa ner! Vi tog skydd på Campingrestaurangen. Den var egentligen inte öppen men vi fick komma in och så bjöd de på en skål popcorn vilket Elliott uppskattade massor. Jag kom fram till att detta måste vara den grillrestaurang som Becka pratat om. De hade väldigt speciella och roliga rätter!

Mysigt ställe, kan tänka mig att där är fint på kvällen!

Efter nästan en timme hade regnet gett med sig och vi cyklade till stranden. Mamma, pappa och Elliott badade. Jag tittade på. Elliott tyckte det var sååå roligt och ville inte gå upp ur vattnet trots att han var iskall. Hade inte så många konstiga människor sökt på barnbilder så hade jag bloggat en bild från badandet... Det var inte soligt alls men det bekom inte lillskrutten.


Men till slut kom han upp ur vattnet :-)


Det är viktigt att få knyta ihop badrocken själv

Inga kommentarer: