onsdag, augusti 24, 2011

Hujedamig

Vad jag är trött idag! Jag har försökt pigga upp mig med flera mackor... Tur att det snart är lunch. Det enda jag kan tänka på idag när jag jobbar är vad jag ska tugga på. Är hungrig konstant. Och så vill jag ha lite kaffe för att bli piggare, men har inte vågat ta något än för jag får säkert ont i magen av det. Men vad ska jag annars göra för att bli pigg?

I natt hade jag en liten mardröm, här kommer den :-)
Jag är i badrummet och får syn på en MEGASTOR jättehårig spindel, den har som en lång härva av hår efter sig på bakkroppen. Den är verkligen gigantisk! Jag ropar på Michael att det är en jättestor spindel och så går jag ut från toan. Kommer på att Oscar är där och kanske kommer att försöka äta upp den! Men den stora spinden är säkert jättegiftig. Just när jag ska säga till Michael att Oscar är kvar så känner jag hur spindeln har hoppat upp och sitter under min arm, på sidan typ på revbenen. Det är jätteläskigt och det är någon som får skära bort den från min kropp...

Denna dröm ska minsann tolkas så småningom, hehe!

Inga kommentarer: