onsdag, juli 06, 2011

Onsdag

Och vips så var det onsdag! Och i morgon har jag semester för att Michael och jag ska packa, packa, packa! Vi hoppas vara sjukt effektiva! Igår var Elliott hos mina föräldrar och Michael fick fixat lite i huset. Elliott hade haft det så bra så bra! De hade varit i affären, på lekplats och så hade de åkt rundan och ätit glass. Elliott hade uppskattat båtåkningen och suttit stilla hela turen :-)

Efter jobbet så hämtade Michael mig och vi åkte till Golvpoolen och köpte klinkers till gästtoan. Hittade jättebilliga fina klinkers! Sen körde vi hem och hämtade lite grejor som ska till nya huset, till Mobilia och hämtade ut två rekommenderade brev var (eftersom vi bytt bank får vi nya dosor och annat) och sen till nya huset och lämnade av grejor. Hälsades välkomna av grannen bredvid som kom in och hämtade lite saker som fd ägaren lämnat kvar till dem. Sen åkte vi hem till mina föräldrar.

Där blev vi bjudna på supergod chili med ris, sallad och mozzarella till. Vi satt ute och det var jätteskönt! Elliott ville som förra gången bli invirad i filtar och satt där och hade det mysigt :-). Sen tittade vi på allsång på Skansen och när det var slut var det dags att åka hem.

Och förresten hade pappa varit hos oss dagen innan och rivit tapeterna på toaletten! Supersnällt!!! Det blev rena ångbastun där inne tydligen med tapetnedångaren :-)
Får se om vi hinner med något husfix ikväll. Kanske kan jag gå lite tidigare från jobbet idag.

Inga kommentarer: