onsdag, juni 15, 2011

Treo

Ibland är treo bra, när man är trött och seg i huvudet tex. Tar man en treo då så blir man klar i huvudet igen!
Snart är det dags för ett sjukgymnastbesök. Ska bli skönt! Sen lite lunch och så mer jobb.
Det är en bra jobbdag idag, får undan massor och känner mig väldigt effektiv. Trots att jag varit seg i huvudet hela förmiddagen.

Annars tänker jag mest på flytten och allt som ska fixas. Det är ju snart dags och tiden går så fort!
På lördag är det bröllop och på måndag fyller jag år (det ska inte firas men jag ska hitta på någonting skoj i alla fall).
Fattar inte att det redan är mitten av juni!
Och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på bröllopet heller. Men det löser sig säkert! Får vi hoppas i alla fall :-D

Idag hämtar mina föräldrar Elliott på dagis! Det ser han fram emot!
Igår var han väldigt trött och skulle nypa mig i kinderna jättehårt stup i kvarten. Men idag har jag sagt att han får sova så länge han vill på lunchen (annars får han bara sova 45 min). Så han är säkert pigg och glad i eftermiddag. Hehe.

Annars är han alltid en sån supergose! Så himla mysig är han. På morgonen vaknar han i stort sett alltid med ett leende och så är det lite kramar och mys innan vi stiger upp. Underbart!

Han har jättekul på dagis också, Springer in och börjar leka meddetsamma. Det är alltid en liten välkomstkommitée som väntar på honom på morgonen. Känns fint! Synd bara att så många i personalen slutar stup i kvarten. Nu är det ännu en av de som varit där från början som går vidare till annat jobb.

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Treo är suveränt! Det absolut enda som hjälper mot huvudvärk!

Kattalena sa...

Ja, faktiskt! Absolut bästa medicinen då!