fredag, april 22, 2011

Inte det?

Nä, vi ska väl inte tro att vi är friska än? Jag är sjukt trött på detta, vad det nu än är vi fått... Ingen större förbättring här inte. Jag som hoppats så mycket på denna helgen! Att jag skulle ha energi och vara pigg och frisk och orka fixa och dona. Men så känns det inte idag... Bara att gå uppför trappan till ovanvåningen gör mig helt matt och det susar i öronen flera minuter efteråt.

Jag trodde att jag var bättre igår. Men efter jobb, en trevlig lunchträff på Brogatan med Irene och Åsa och hämtning av Elliott så var jag helt färdig. Var tvungen att lägga mig att sova en stund...

Men roligt var att när vi kom hem så låg det ett påskpaket till Elliott i brevlådan! Där låt ett pussel och bla en klubba och chokladpengar. Elliott som var lite ledsen över något när vi kom hem blev genast mycket gladare!
Lycklig över klubban! Man kan dock se spår av tårar fortfarande :-)

Vi la pusslet flera gånger! Paketet hade inte någon avsändare men vi gissade att det kom från min mamma :-D. Gulligt!

Inga kommentarer: