tisdag, mars 08, 2011

Så ska man inte säga

Igår sa jag till Michael att det var ju väldigt konstigt att vi inte blivit förkylda på ett tag med tanke på att Elliott varit det flera gånger och andra runtom oss också. Så ska man inte säga! :-)
I natt vaknade jag av att jag hade ont i halsen... det gjorde bara mer och mer ont. Och idag kände jag att jag blev helt slut av att gå upp för trappor etc. Tydliga tecken på begynnande förkylning. Men jag försöker mota bort den med echinagard och annat. Det har hänt att jag lyckats förut! Så jag hoppas på att det går bra denna gång också :-D

Idag är för övrigt en väldigt bra jobbdag känns det som. Äntligen har jag hunnit med att börja på lite punkter på min lista som fått skjutas åt sidan alldeles för länge. Det känns fint!

Här lägger jag en länk till mig själv så jag inte ska glömma bort den. det är lite berlocker och annat i plexiglas.

Inga kommentarer: