lördag, februari 19, 2011

Fredagskväll

Innan jag lämnade Elliott på dagis igår hade jag stoppat ner en bokstavsgrej i plast till honom. Tänkte att han kunde få en liten present sådär på fredagseftermiddagen. Mina föräldrar hämtade honom och mamma hade gett honom bokstäverna när de kom hem och sen hade han lekt med dessa bokstäver ända tills vi kom dit typ två timmar senare :-D

Sötskrutten och bokstäverna

Hos mina föräldrar så beställde och hämtade vi pizza. Den var jättegod! Jag la lite pussel och så tittade vi på tv och hade en mysig fredagskväll. Elliott lekte med bokstäverna resten av kvällen. Mestadels med Michael. När vi skulle åka hem så fick han ta med sig bokstäverna. Oj så lycklig han såg ut när han gick med dem till bilen. Han bar dem själv jätteförsiktigt hela vägen ut. Sötisen!!! När vi kom hem ville han fortsätta leka med dem och tog med dem upp i sitt rum och hade några bokstäver med sig till sängen också :-)

Idag är det lördag och jag och Elliott gick upp tidigt. Michael fick sovmorgon. Jag bakade snabba frukostbullar och så gjorde vi storfrukost i vanlig helgordning. Sen skjutsade Michael och Elliott mig till helgkursen, Reiki-initiering. Vi var bara två stycken på kursen. Det var väldigt spännande och bra! Vi hoppade över lunchen så den varade bara 4 timmar istf 5. Det var ju bra! Så jag var hemma igen precis när Elliott vaknat efter sin middagsvila.

Elliott och jag badade när jag kom hem. Sen lagade jag middag, tagliatelle med ost- och baconsås + tomatsås. Lite senare fick jag ont i magen vilket var lite trist. Elliott har varit på strålande humör hela eftermiddagen/kvällen och busat och skrattat och haft hur mycket energi som helst. Jag nattade honom och efteråt så tittade Michael och jag på ett avsnitt av Grey´s.

Nu är det dags att nanna. Sov sött!

Inga kommentarer: