fredag, februari 18, 2011

Fredag!

Oj vad jag var trött i morse. Elliott steg upp kl 06, hur pigg och glad som helst... Jag och Michael vi orkade verkligen inte stiga upp då så vi lät Elliott leka i sitt rum medan vi själv försökte vakna. Elliott lekte glatt och kom in med lite bokstäver och sprang sen tillbaka och lekte själv igen. Jag hade ont i huvudet och var helt slut men strax före 07 masade jag mig upp. Jag har en begynnande förkylning, åtminstone känns det så. Men jag tog lite zink igår, hörde på radion att det skulle vara väldigt bra mot förkylningar. Så jag hoppas på det bästa :-D

Det blev riktigt gott kaffe med vår moccamaster på jobbet idag. Jag har varit väldigt effektiv hela förmiddagen och fått undan en massa saker. Nu har vi haft lunch och vi var på Rose Garden och åt buffé. Oj vad mätt jag blev. Och seeeeg! Men förhoppningsvis piggnar jag till av lite kaffe och jobbar lika effektivt under eftermiddagen som på förmiddagen. Hehe.

Oscar och Ernst är på stranden med Desirée. Det var de igår också! Superbra!

Jag saknar min lille påg. Han är så otroligt mysig och gosig. Undrar vad han hittar på nu?
Han har nog precis vaknat efter middagsvilan tror jag...
Mina föräldrar ska hämta honom efter dagis och sen ska vi dit och fira fredag! :-)

Inga kommentarer: