fredag, februari 04, 2011

Fredag!

Väntade mig att Elliott skulle vara jätteförkyld i morse, men det var han inte. Han hade lite hosta och var lite tjock i halsen, men var pigg och glad och ville gärna till dagis. Jag jobbade hemifrån och det var otroligt segt, för mycket trafik på nätet skulle jag tro. Men jag fick gjort vad jag skulle och kunde hämta lillskrutten tidigt på dagis. Direkt efter mellanmålet (eller rättare sagt jag kom mitt i mellanmålet) som de får efter att de sovit middag. Det var en jätteglad liten skrutt jag fick med mig hem.

Min kompis Camilla kom hit en stund senare och jag fixade i ordning grekisk sallad som blev ovanligt god! Hon gick ut en runda med Oscar. Så snällt! Jag hade inte hunnit gå på någon lunchrunda med honom. Vi åt sallad och bröd och så kladdkakemuffins efteråt. Elliott hade chokladmuffins i hela ansiktet när han hade ätit upp sin :-D

När Michael kom hem så cyklade Camilla hem till sin familj. Vi hade återigen ostbricka med goda tilltugg och Elliott satt med och åt jättelänge. Myskillen! Sen kom vi alldeles för sent till nattning efter lite telefonsamtal. Så Elliott somnade inte förrän 22.45...
Nu ska jag själv gå och nanna, alldeles för sent... Nattinatti!

Inga kommentarer: