lördag, januari 15, 2011

Lördag

I natt sov jag nästan hela natten! Underbart! Vaknade bara en gång. Så jag känner mig bättre idag, inte pigg kanske men inte så sjukt trött som igår i alla fall.
Elliott och jag steg upp först, Elliott sov också hela natten och hostade inte alls. Han verkar mycket bättre idag. Hostan är kvar men han har inte feber längre. Han hade varit mycket piggare hos mina föräldrar igår också. Skönt!

Nu under förmiddagen har jag städat av våra köksbänkar och flyttat om grejor i skåpen. Jag tömde diskmaskinen också och när jag skulle sätta in en mugg i skåpet så råkade jag ta min egen temugg (med te i) och hälla ut i hela skåpet. Hehe. Något klantigt! Så då blev det till att städa skåp och diska av allt som blivit blött :-)
Sen lagade jag en passionsfrukts/apelsinglass med melonsorbet som jag satt in i frysen.
Frukosten är avklarad, lika så dagens V75 rad och det börjar bli dags att städa, byta lakan och sånt. Det hann vi inte med förra helgen.


Vissa myser i soffan!

Inga kommentarer: