måndag, januari 17, 2011

Ledig måndag

Idag har jag tagit semester och Elliott får en extra vilodag från dagis. Han är fortfarande snuvig och lite hostig men mycket mycket bättre! Så det är skönt! Michael är förkyld men ska nog jobba ändå. Jag har äntligen fått lukten tillbaka :-)

Igår hade vi en lugn dag med pigg & glad liten son. På eftermiddagen åkte jag hem till mina föräldrar och vi skulle på allsång. Först klippte jag pappa. När vi kom till kyrkan där allsången skulle vara så visade det sig att det var förra söndagen, så snopet! Jag hade ju sett fram emot det!

Nu ska vi köra till jobb, jag kan inte koppla upp mig hemifrån och måste göra likvidöversikten. Så jag får ta med Elliott och fixa den. Det går nog snabbt.

Ikväll börjar nya meditationskursen. Ska bli vädigt spännande!

Inga kommentarer: