fredag, januari 14, 2011

Fredag

Adele - Rolling In The Deep


En fredag som den här behövs det lite fin fredagsmusik...
Jag känner mig verkligen risig idag. Trött, ont i huvudet, snorig, småfebrig... och har sovit jättedåligt i natt. Sovit dåligt hela veckan. Helt utan anledning, bara inte kunnat sova. Jobbigt!

Elliott är fortfarande förkyld och hemma från dagis. Snälla mamma passade honom hela dagen igår och idag på eftermiddagen. Så jag har kommit undan med en hel del på jobbet vilket varit superbra!!! Jag ska hämta honom om en timme.
Enligt Michael var Elliott mycket piggare idag men väldigt rosslig i luftrören.

Idag är det som sagt var fredag och det ska bli skönt med helg! Jag ska försöka vila lite och jag funderar på att ta semester på måndag. Finns ju en risk att jag blir riktigt förkyld i helgen. På söndag är det allsång i kyrkan "Sjung ut julen". Den vill jag gå på!

2 kommentarer:

åsa sa...

Jaaa!!! Jättefin fredagsmusik!!! Perfekt fredagspepp! :-)

Hoppas du kryar på dig och att du är tillbaks på jobbet på tisdag pigg och kry! :-)

Ha en fin helg!

Kattalena sa...

Tack Åsa!!!
Hoppas att din huvudvärk gått över nu och att ni också får en jättebra helg!