söndag, december 19, 2010

Trött

Idag är jag helt slut. Det är Michael också. Vi har sovit dåligt i natt, jag bara några timmar. Elliott är däremot hyfsat pigg. Vi tänker försöka sova när han ska sova sin middagssömn.

Det är vitt och fint ute. Snön ligger kvar. Trädgården ser så mycket bättre ut med snö.

Det är verkligen segt idag. Vi kommer inte att göra många knop. Tror jag struntar i utejuleljusen i år. De ska ju ändå snart tas ner igen. Nästa år däremot tänker jag börja i tid. Då ska jag sätta upp alla ute-ljus redan 1 december, alla ljusstakar och stjärnor ska också fram då. Och jag ska ta ledigt massor runt jul och baka lussekatter, pepparkakor och göra alla möjliga sorters julgodis tillsammans med sötnosen! Det är mitt mål i alla fall :-)

Hade jag haft lite energi hade jag försökt göra klart Elliotts rum. Men jag är trött och har ont i magen. Hoppas på mer energi imorgon!

Ernst var så söt och gav Playground två chokladaskar i julklapp som tack för att han får vara där!!!

Vi fick också en chokladask och Oscar fick en julklapp! Så gulligt!

Inga kommentarer: