torsdag, december 16, 2010

Sjuk liten son

Så var lillskrutten sjuk. Han fick 39 graders feber i natt och kunde inte sova. Han vaknade vid 04 och en stund senare ville han gå upp. Så vi sitter i vardagsrummet och tittar på Mora Träsk. Han fick alvedon så febern har gått ner, men han är väldigt rosslig i luftrören och snörvlig. Plus att han säger att han har ont i magen. Stackars lillskrutten. Själv är jag frusen och trött.

Inte bra timing, men det är det ju aldrig. Jag har månadsbokslut, Michael och jag har gemensamt möte på jobbet imorgon plus att det är julfest i Köpenhamn i morgon. Kanske ska hoppa över den. Elliott lär ju inte vara bra tills dess. Finaste skrutten.

Elliott borde snart vara trött så lite som han har sovit. Jag skulle inte ha något emot att sova lite jag heller, hehe. Håller tummarna för att Michael i alla fall lyckades somna om så att en av oss blir lite pigg idag.

Elliott byggde torn av klossar när alvedonet verkat. Sen blev han jättetrött.

1 kommentar:

LYCKLIG MOR sa...

Åh, en sådan natt har vi med haft inatt.
Dottern är helt ur balans och jag/vi känner mig supertrött idag trots 2 koppar kaffe nu på morgonen...
Trevlig helg och hoppas då att E blivit piggare!