tisdag, december 14, 2010

Paulikyrkans konsert

Efter jobbet idag så mötte jag upp mina föräldrar utanför restaurang T-bone där vi åt mycket mumsig middag! Himla mysigt! Efteråt var vi i Paulikyrkan och lyssnade på Malmöluciorna samt Heleneholmsgymnaiets konsert. Det var jättebra! Jag har varit på dessa konserter med mina föräldrar flera år i rad! Det är så himla kul och de är alltid så duktiga. Det är olika låtar varje gång och nya elever (för det mesta) . Är alltid den 14 december i Paulikyrkan. Rekommenderas!

Efter konserten fick jag skjuts hem. Elliott mötte mig i dörren, iklädd pyjamas och skulle just gå och lägga sig. Så jag kramades med honom och gick direkt upp och nattade honom, han somnade meddetsamma. Sötnosen! Vilken tur att jag hann hem och fick gosa med honom innan han la sig :-)

Den här videon är cool tycker jag! Så kan man också spela gitarr :-D

Inga kommentarer: