måndag, november 29, 2010

Mysig söndag!

Vi hade en väldigt mysig söndag igår! Elliott vaknade på ett strålande humör. Han var så otroligt glad och rolig! Halv tio åkte jag och lämnade honom hos mina föräldrar. Han sprang in där och sa "Hejdå" till mig :-). Michael fick brunch och barnpassning i födelsedagspresent av mina föräldrar så det var den vi utnyttjade nu.

Vi hade lite svårt att bestämma oss för vart vi skulle gå men så råkade vi gå förbi hotell Hilton. Vi har hört om deras brunch, att den ska vara jättegod. Så vi bestämde oss för att testa den! Det var ett mycket bra val! Det var supermysigt och jättegott!!! Fanns hur mycket som helst att mumsa på.

Alla möjliga sorters bröd och kakor, ostar och tom ostron (vilket jag inte skulle få för mig att äta men det var jättemånga som tog av).


Det fanns olika färska frukter och en chokladfontän att doppa dem i.


Och många efterrätter var där också!

Vi hade så mysigt och satt och mumsade och pratade i över en timme. Efteråt hann vi med en liten tur i affärer runt Triangeln. Jag skulle försöka hitta en mössa, men jag passar verkligen inte i mössa! Provade hur många olika modeller som helst utan att någon såg bra ut. Michael kunde inte hålla sig för skratt... hehe. Alla andra är så fina i mössor!!!

Vi åkte hem till mina föräldrar efter att ha varit hemma om hos Oscar. Jag fick glögg och pepparkakor och det var supergott! Sen åkte vi ner i Limhamn för att lyssna på körsång. Vi var lite sena så vi hann inte höra så jättemånga visor, men vi köpte en varm korv till Elliott och så gick vi in på Malmborgs och handlade lite. Där är ett tåg som Elliott kan sätta fart på och som åker omkring uppe vid taket. Elliott och mamma brukar gå dit och titta på det :-)


Elliott i sin fina mössa som han fått av min mamma.

Vi åkte hem om mina föräldrar och sen var det dags för fyrverkeri i Limhamn. Elliott fick åka pulka dit.

Han var fullt sysselsatt med sin iPod under pulkafärden.


Det var ett jättefint fyrverkeri!


Vi gillar fyrverkerier!!!

Efteråt var det dags att åka hem. Elliott hade bara sovit en halvtimme på dagen så han fick lägga sig tidigt. Vi köpte med pizza hem och efter att ha ätit så nattade jag gullungen. Han somnade meddetsamma!

Vilken fin helg vi haft!

Inga kommentarer: