lördag, november 20, 2010

Ingen energi alls...

Jisses vad vi är slut idag, både Michael och jag. Vi mår illa, jag är yr och orkar knappt stå utan behöver sätta mig ner meddetsamma. Blev inget Little Gym för lillskrutten och ingen meditation för mig. Inte heller blir det någon Bokcirkel-brunch i eftermiddag. Tråkigt.

Stackars Elliott är hur pigg och glad som helst, tycker nog att vi är världens tråkigaste... Men han är väldigt pysslig idag så han har mest lekt för sig själv och inte verkat störas av att vi mest legat i soffan. Turligt nog! Världens bästa pojke! Han var så söt och klättrade upp i Oscars puff och la sig där med en kudde och bad om filt (så han kunde ligga likadant som mamma och pappa). Sjukt söt!!! Precis när jag samlat kraft för att ta ett foto på honom så gick han därifrån. Tyvärr.

Nu tycker jag att vi ska må bra snart igen, detta är hur tråkigt som helst.

Igår åkte jag till mina föräldrar på kvällen, det var skönt att sitta där och titta på idol och så hade Elliott någon som orkade busa med honom :-)
Michael låg däckad hemma och jag orkade inte göra många knop jag heller. När Elliott och jag kom hem så var gullungen så trött att han somnade meddetsamma.

Inga kommentarer: