tisdag, oktober 26, 2010

Tisdag

Igår var Michael varit på sjukhuset med Elliott, för att doktorn tyckte att skruttens hjärta slår lite fort. Elliott var sååå duktig. De tog EKG, stick i fingret, blodprov och blodtryck. Under alla procedurer sa han inte ett pip förutom kommentarer om olika saker. Han satt snällt och väntade hela tiden också. Han är så fantastisk! Min påg!

Jag kunde inte följa med för jag kände att jag var tvungen att jobba undan. Jobbade till kl 22. Mina föräldrar ringde och erbjöd mig skjuts hem, så gulligt! Pappa kom och hämtade mig kvart över tio och jag fick skjuts hela vägen hem! Det var verkligen jätteskönt att komma hem så smidigt och snabbt. Så bra jag har det! ♥

Nu är det höstigt ute, jättefint är det!

Så här ser det ut i parken invid jobbet. Där går jag istort sett varje dag.

Idag var vi och fick nytt lånelöfte på banken. Vi hade Elliott med oss. 45 minuter tog det. Elliott var jätteduktig! När vi kom hem sen var han hungrig och trött, stackaren. Jag fixade middag, ugnsbakad torsk med dill och senapssås + kokt potatis. Det var gott, men smakade väldigt mycket senap!

Nu nattar Michael Elliott och jag ska sätta mig och jobba hemifrån en stund. Det är så bra att jag kan jobba hemifrån ibland!

Förresten kan ni se en film om Linda (småbarnsmamma med cancer) här. Jag läser hennes blogg och förstår inte hur hon orkar. Bloggen är alltid full med olika tips och grejor. Den är mycket inspirerande trots att jag blir ledsen när jag läser den (måste var så hemskt att ha fått en sådan diagnos och att ha så ont) :-(

Inga kommentarer: