onsdag, september 08, 2010

Tacksam och en liten sjuk lillskrutt

Jag är så enormt tacksam att jag har den man jag har, det barn jag har och den familj och de vänner jag har!!! Jag är verkligen verkligen det!

Och jag är så irriterad på mig själv för att jag har så svårt att hantera när lillskrutten kräks. Han har fortfarande hög feber och kräktes i natt och i morse efter att ha druckit lite vatten. Jag tycker det är så obehagligt och tycker såååå synd om honom. Snälla Michael stannade hemma idag (jag vill ju inte att Elliott ska bli rädd och tycka det är lika läskigt som jag) så jag jobbar.
De ska till doktorn nu på förmiddagen vilket känns bra. Elliott är hängig även när temperaturen sjunker (med hjälp av alvedonet). Man undrar ju vad det kan vara?

Oscar och jag tog bussen hit idag. Upptäckte att han har alldeles för långa klor. Måste komma ihåg att klippa dem ikväll.

Nu ska jag jobba undan en massa. Fast jag är sjukt trött och vill egentligen sitta hemma med min lillskrutt, krama och hålla koll på honom...

Inga kommentarer: