tisdag, september 07, 2010

Mycket jobb

I morse hade Elliott 39° feber. Michael sov hos honom på natten och jag gick in vid 06-tiden och avlöste honom. Tyvärr var jag kissnödig och glömde att gå på toa innan så trots att Elliott somnade om och sov till halv åtta så var jag själv vaken. Till slut var jag tvungen att gå och då vaknade lillskrutten såklart. Ville inte gå innan för han är väldigt lättväckt på morgonen och han behövde verkligen sin sömn.

Jag ringde mamma igår och hörde om hon kunde passa Elliott idag, både Michael och jag har sjukt mycket att göra på jobbet. Det kunde hon så det var jättebra! Michael lämnade Elliott hos henne, jag gick till jobb och när jag kom dit hade Ernst redan kommit. Fina vovven!

Jobbade och stod i tills klockan var 19. Jag ska vara hemma med gullungen imorgon så jag var tvungen att få undan lite akuta grejor. Jag har tagit med en kasse med jobbpapper som jag ska försöka fixa undan när Elliott sover imorgon, hehe. Får väl se hur mycket jag hinner med :-)

Elliott var inte riktigt lika varm när jag kom hem. Han har fortfarande feber och har varit hängig, men inte som igår. Nu har jag nattat honom. Han har inte ätit mycket. Vi åt fiskpinnar med potatismos och hollandaisesås idag.

Jag har uppdaterat mig i bloggvärlden (läst bloggar alltså) och nu ska jag snart gå och lägga mig. Tänkte läsa lite (och inte somna innan jag hunnit läsa en sida).
Borde egentligen göra en inköpslista på saker som jag behöver skaffa, en regnkappa och lite annat viktigt. Men jag orkar inte just nu. Får jag göra imorgon.

Inga kommentarer: