fredag, augusti 13, 2010

Shrek!

Det är fortfarande tokigt mycket på jobbet! Och nu börjar vi känna oss på väg att bli förkylda både Michael och jag, men jag hoppas mota bort min förkylning med echinagard jag...

Igår tog jag ett break från jobbet och gick på bio med pappa.
Det kändes superlyxigt att gå på bio mitt på dagen :-D
Vi såg Shrek 3 och den var jätterolig!
Trots magont satte jag i mig en massa popcorn och drack cola. Som tur var gick det bra, fick ta pepcid på kvällen dock. Hehe.
Gott var det med popcorn i alla fall. Det hör till bio tycker jag!

Mina föräldrar hade hämtat Elliott på dagis innan så mamma passade honom medan vi var på bion. Efter bion fick jag skjuts tillbaka till jobbet och jag jobbade till kl 21. Fick ändå inte gjort allt jag behövde, men lite bättre ligger jag nog till i alla fall.

Ikväll ska vi till min moster och äta kräftor/surströmming! Trevligt!

Förresten träffade Elliott och jag Ingrid efter jobbet i onsdags. Vi fikade på Espressohouse och så gick vi på en kort shoppingrunda för att hitta present till Becka. Elliott var jättetrött, men duktig nog att sitta stilla och fika en liten stund i alla fall :-)

Inga kommentarer: