onsdag, juli 28, 2010

Bildlöst

Nu har jag helt glömt bort att använda kameran igen!
I måndags jobbade jag. Vi åt lunch på Pizza Hut. Satt ute och det var riktigt fint väder. Vid 16-tiden hämtade jag Elliott på dagis. Gullungen satt med en tygpåse och plockade i och ur saker. Han sa hej och så men ville fortsätta leka lite. Så jag satte mig i korridoren och sa att vi skulle gå hem när han var klar. Han plockade lite till med påsen och sen la han upp den på sin plats på en hylla och så kom han springande med ett stort leende! Söta pojken!!! Vi åkte hem. Jag hade jätteont i magen... igen. Har jag ju jämt nu för tiden...
Hade tänkt att vi skulle åka till mamma en sväng men eftersom jag hade ont i magen så åkte vi hem istället. En timme senare ringde mamma och då var Annika och Rolf där. Jag kände mig lite bättre så Elliott och jag åkte dit och sa hej till dem :-)

Igår jobbade jag lite längre. Det var massor att göra. Som vanligt kom en massa annat emellan så nästan inget av det jag hade föresatt mig att göra när jag kom dit blev gjort. Efter jobbet så tog jag bussen till Jägers där jag mötte upp mamma, Annika och Rolf och vi tittade på V75. Det var jättekul! Pappa kom och hämtade oss och det var världens bilkö. Men genom en göteborgare så kom vi ut hyfsat snabbt :-)

Inga kommentarer: