torsdag, juni 03, 2010

Uppdatering

I förrgår var Elliott och jag hemma hos Åsa och Emmi efter jobbet. Det var jättekul! Elliott och Emmi lekte tillsammans. Gulliga Emmi sa "Eljot här" och klappade bredvid sig för att han skulle sitta där och leka :-D.
Vi fikade på kakor och kaffe. Mycket mumsigt.

Sötnosarna lyssnar till och tittar på en sjungande vovve på golvet...

Idag när jag kom till jobb så berättade Åsa att Emmi hade kört sin vagn i morse och sagt "Elliott rolig"!!!
Så sött! Och så glad man blir av att få höra en sådan sak! :-D

Igår hämtade jag Elliott på dagis och sen lekte vi i trädgården. Han stoppade en massa stenar i munnen... jag försökte ta ut dem men en sten vägrade han bli av med. Så den tuggade han in i en kindtand. Som tur var lyckades jag pilla loss och få ut den. Puh! Han stoppar allt i munnen nu, kanske något han fått från dagis?

När Michael kom hem så åkte jag till sista teckningskursgången. Vi satt ute och ritade i över två timmar. Jättekul. Men oj vad jag var frusen efteråt. Satte på högsta värmen i bilen. Elliott var fortfarande vaken när jag kom hem, men la sig efter en liten stund. Michael och jag hann med ett avsnitt av Grey's. Det var nice!

Inga kommentarer: